poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Od Danten'a C.D Shiro

- Po za tym ... - Chciałem przerwać zbytnio tą niezręczną ciszę jednak chyba się mnie to nie uda. Spojrzałem na dziewczynę która .... mnie zabrała szybko do restauracji.
- Akurat chyba nie powinienem tutaj być ..- Odpowiedziałem po chwili. Gdzie wyczułem kilka ludzi a raczej Egzorcystów a wręcz nie powinienem także przebywać z aniołem no ale co się robi jak chcę się być dobrym.
- Ale między innymi  teraz powiedz dlaczego , i po co robiłaś na terenie tego demona. - Odpowiedziałem po chwili jak gdyby nic. Po czym westchnąłem.
-W końcu znając go pewnie zaciągnął cie do łóżka. -Mruknąłem po czym parsknąłem śmiechem. Biorąc  kartę menu dań. A w tym patrząc a desery.
 - Czy słodki deser może być dobrym śniadaniem dzień. - Spojrzałem na dziewczynę i z uśmiechem
- A po za tym wiem że jesteś ślicznym i dobrym aniołkiem jak pewnie każdy z nich.

Shiro? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz